friday celebrations

Nu sitter jag i skolan och vet inte riktigt vad jag ska göra, tar reda på't snart haha jag köpte mig en toast och power king för å få lite energi. Känner mig lite död i skallen asså! Idag är ju sista lektionen innan vårat event Back in the days och det känns verkligen alla e stressade osv. Men jag orkar inte stressa just nu, väntar på energidryckens effekt innan jag kör på som en duracellkanin haha! Ikväll ska släkten komma hem till mig och Sara och fira oss, eftersom hon -som sagt- drar till Thailand innan våran födelsedag.. Elli kommer också och firar mig :) Nu ska jag återgå till arbetet! Hörs & ses bebbes :*

2 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

jag fick inte komma sa du ju :'( cryfejs

2011-01-28 @ 15:15:32
Marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

jag e så dålig på att läsa bloggar, förlåt! Men tack för det du skrev.. men ibland har man sånna dagar allt e fel du vet.



Inte länge innan Sara drar ju :/ kanske kan hitta på något denna söndag? <3

2011-01-28 @ 19:24:40


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: