cashflow

Hemma igen efter en helt ovärd skoldag! Försov ju bort i stort sett hela dagen sen kommer jag till skolan för Grafisk Illustration men då har vi ersatt den lektionen med eventet istället.. smart med tanke på att vi bara har nästa vecka kvar på Illustrationen innan kursen slutar? Nej icke. Så var jag tvungen att dra kort därefter för lite viktigare grejer och sen när jag skulle hem så kom bussen aldrig och när den väl kom så var de en fjuttbuss som inte alla männsker fick plats på.. Nu e jag hemma i alla fall, och jag har fått min lön! 6,600kr på ett ganska ungefär :D Hade räknat med 5000 så bläv glader i hjärtat :) haha men typ hälften försvinner i skulder... Nu ska jag skynda på middagen för jag e fett hungrig! Puss

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

djääävlar, va mkt du fick!

2011-01-26 @ 09:07:46


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: