27e januari

HEMMA. Idag vaknade jag relativt tidigt, vilket vill säga att jag inte kom försent haha ^^ hade föreläsning om förintelsen idag men han gled ifrån ämnet och pratade bara om romer i sverige och världen. Sen hade vi natur. Sexualkunskap med Keeeent tjoho haha! Könssjukdomar idag då, jag va faktiskt den som kunde mest om det haha även fast jag aldrig haft nån. Men det är viktigt att man har kunskaper inom det området tycker jag iallafall :) men vad jag inte visste var att Gardasil (mot livmodershalscancer) skyddar mot Kondylom också! Känns bra att man pinat sig igenom dom sprutorna då :D efter skolan drog jag, Becka, Teresia, Elin & Tiffany till Dragon Palace, mycket gott! Sen blev det shopping för typ hela slanten... Köpte en hood som jag velat ha i hundra år och en party-top till studentkryssningen och två par skor :) Nöjd & (lite) fattig tjej haha men jag har pengar kvar på sparkontot så! Nyss betalade jag min allra första räkning helt själv eftersom jag fixade internetbank idag, vuxenpoäng till mig! Nu ska jag koka lite te innan middagen. Puss

2 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

sexualkunskap med kant haha.. pinsamt de lär.. idaaag ska vi fira deje :D! <3

2011-01-28 @ 08:00:24
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

HAHA ja du anar inte hur mycket jag fruktade detta hahaha! Men inte så jäkla farligt ändå faktiskt. Han tar lätt på saker även fast han är detaljerad i sina beskrivningar ;P ÅH ja de ska vi wiiie! :D Så glad att du e med och firar mig innan ni åker <3

2011-01-28 @ 09:36:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: