var e mina tår?

Chilldag idag, typ.. försov mig pyttelite men hann i tid till praktiken i alla fall. Men vi fick dra vid halv ett haha för fanns inget mer att göra :P skööönt då! Fast nej, bussen var försenad i 20 minuter + att jag kom ut 5 minuter innan den skulle komma. Fittaaaaa jag kände seriöst för att fälla en tår nästan samtidigt som jag ville slå någon. Hade inte käkat nånting heller å då blir jag grinig sen att jag höll på å frysa ihjäl gjorde inte saken OK liksom. Nej. Nu blir det fan körkort och bil. Tänker inte förlita mig på buss & tåg längre no no no. Nu har jag fått i mig lite mat så jag känner mig gladare endå. Tur, då jag inte vill strutta runt hemma hos Lea som en liten surpuppa. Ikväll blir det KUL! :D Tills dess, ha det :*

1 kommentarer
carro säger:
http://crlccs.blogg.se/

jag kan köööra dig när jag é klar älskling :*

2011-02-18 @ 14:37:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: