I'm in loveeee

Jag faller förr hoodies nu för tiden, antar att jag vill känna mig bekväm haha eller nåt! Den här hittade jag på Stadium, 299 kr. Jag har inte testat den än men om den sitter bra så ska den bli min! (Men vilken hood e obekväm liksom?)

 

Nu sitter jag och Becka på praktiken och gör nästan ingenting, tar en cappuchino och pepparkakor, ska käka snart :) Förstår inte riktigt dagens arbetsuppgift så får snacka med snubben när han kommer ner från taket! Bye my darlings, hörs å ses! :*


1 kommentarer
Linda Eriksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

jag har också fallit för dem den senaste tiden, så sjukt snygga och sköna. Skönt att bara ha dem o tights.. O den dära var snygg :D

2011-02-08 @ 19:58:02


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: