tre / två - elva

Såhär såg jag ut idag haha lagom pigg & osminkad. Men vissa dagar orkar man inte helt enkelt.

 

Ligger hemma och bara chillar. Känner att huvudet förbereder sig för lite värk.. Idag hade vi genrep med vårt event "Back in the days", det gick bra fast det kändes lite kort haha. Det är i alla fall sjukt härlig stämning i klassen just nu och alla fixar och donar. Varför har vi inte fått skylta mer för? När jag till och med bett om det säkert hundra gånger.. det är ju så jävla kul! Får en att tänka på annat också. Imorgon är då självaste eventet, och alla som vill får komma! Vi kör för skolan på dagen och klockan 19.00 för utomstående. Då är alla välkomna till GUC vi bjuder på snittar och cider (alkoholfri..) och så bjuds det på massa nostalgi från 90-talet! :) Nu ska jag packa en liten väska att ta med mig imorn för direkt efter eventet drar jag & Lea till Enköping för att fira Linda! Puss på er


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: