sunday's sunny

Dagen. Vaknade hemma hos Becka runt elva och käkade frukost sen drog jag hem och Lea kom hit, pappa skjutsade oss till solariet i storvreta, massa peeps där så att sola innan tre gick ju inte direkt för oss båda.. + att mitt solarium var trasigt! Blev galet varmt för fläktarna fungerade inte så jag var tvungen att ta en paus och när jag lägger mig tillbaka så stängs den av fömodligen av överhettning... så jag ställde mig utomhus ett tag haha medans jag väntade på att Lea skulle bli klar. Efter det gick vi till Ica och köpte choklad ^^ sen åkte jag med hem till henne och hämtade min kamera (*pjuh* trodde den var borta..) bra tajmat så tog jag samma buss som Christoffer hem till mig. Slingat håret har jag också hunnit med, men blev typ ingen skillnad får se imorgon hur det ser ut. Nu blir det film med Malin och Christoffer. Hancock, vet inte om jag har sett den. Men det har jag säkert ;P

Godnatt :*

2 kommentarer
carro säger:
http://crlccs.blogg.se/

mysig dag <3

2011-02-20 @ 21:19:51
PrincessLea säger:
http://mylifeasprincesslea.devote.se

ASVÄRT ATT SOLA!!! JAG ÄR MEGA B to the RUN!

2011-02-20 @ 21:35:52


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: