första februari

  • Vaknade med huvudvärk
  • Missade första lektionen
  • Kom till skolan för att upptäcka att plastmattan jag och Becka passade in i ett skyltfönster, 1,5 timmes arbete, var utrivet och kastat på golvet
  • Jag blev kallad payback bitch utan anledning (för att jag loggade in på fel dator?)
  • Åkte till stan för att köpa ett nytt UL-kort och märker när jag ska betala att jag glömt sätta över pengar från mitt sparkonto
  • Gick på bussen och får min favoritplats snodd rakt framför mina ögon
  • Kommer hem för att slänga mig ner i sängen och dö nån timme och ser att det ligger en färsk liten kattspya fint över hela lakanet (nej jag hade inte bäddat sängen)
  • Allt detta plus en massa ångest för imorgon
Jag mår lite dåligt just nu...

2 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

men usch gumman, ringde du å redde ut de igår? <3 de blir sånna där dagar ibland när inget blir bra.. men de bästa är alltid när de gäller vänner att prata och reda ut allt. annars mår man bara dåligt i onödan.. hoppas de har löst sig! men de va ju fortfarande synd på erat arbete, troligtvis en missuppfattning alltihop. Jag älskar dig snuttan! glöm aldrig det! & de kommer bara säga vipps så e' jag & Sara hemma igen!! Hoppas att du går de bra här hemma nu! & att din födelsedag blir jättebra! Ja ska försöka göra Saras så bra som möjligt! :) Puss På DIG ses snart <3

2011-02-02 @ 08:47:33
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

Jo missuppfattning + PMS är ingen bra kombination haha! Nej jag ringde aldrig, får ta det idag just nu kan jag ändå bara fokusera på en sak.. men jag ska försöka att inte vara självisk och självklart e jag glad för eran skull! Blir så jävla arg på dom som säger att jag bara ä avundsjuk också. Hjärtlösa människor. Åh, vi ses snart vid Arlanda.. Älskar dig också! Och klart Saras födelsedag blir bra när du e där, + en sol som heter duga? De blir nog bara toppen! :) Pusspusspuss<3

2011-02-02 @ 09:02:14


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: