Rebeccas ord om mig :')



" Elin lärde jag känna genom Sara, efterom det är hennes tvillingsyster. Vi blev inte lika nära från början som jag och Sara men vi har blivit allt närare nu och jag är så lyckligt lottad att jag har en tjej som Elin i mitt liv! Jag känner att våran vänskap bara växer och växer(fast det kanske bara är jag) och jag litar på henne till 110%. Hon är otroligt smart denna fina tjej och så omtänksam, och sätter också sina vänner före sig själv, hon sjunger fint och är oftast glad vilket jag gillar starkt! Jag kan verkligen berätta allt för henne och det känns så skönt att kunna göra det. Hon dömer mig inte för mina misstag och förlåter mig, det gör en sann vän! Jag älskar hennes bamsekramar och man blir så glad när hon kommer med ett leende på läpparna. Jag älskar dig så himla mycket Elin Pelin, finns alltid här för dig<3 "




Det värmer i hjärtat dessa ord, det ända jag får ur mig är tacksamhet och glädje för att du ser mig på detta vis :') Älskar dig! Och jag kan bara säga detsamma! Du finns alltid i mitt hjärta. Kärlek<3

3 kommentarer
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

<333333333333333333333333333

2011-02-06 @ 20:19:50
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

<3<3

2011-02-06 @ 20:47:19
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

Sv1; Tack snyggning! det var verkligen "capture the moment" liksom :)



sv2; Tack gumman! ja jag ska försöka glömma men det är svårt när man har grov ångest, inte lätt att glömma saker ibland:)<3



Sv3; Haha jaa fy skäms, känns som jag inte riktigt haft tid haha men nu jävlar blev det bombat med inlägg :D <3

2011-02-06 @ 21:44:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: