Nu bloggar jag, akta!

Tjenare alla elins 230 dagliga läsare! Idag får ni smaka på lite variation när oet är i huset och styr :). Stackars Elin skall ju inte behöva sitta själv på sin födelsedagskväll. Hon hade oturen att hennes kompis blev tvungen att ställa in för att hon fastnat i trafikkaoset :( kan inte undgå att tycka synd om hennes kompis.

Elin har fått mycket fina presenter som hon visat mig :)

Vilka av er 230 dagliga läsare skall med och fira Elin imorgon då? Hon har rabblat upp allt hon har handlat och det låter hur gott som helst. Jag skall göra mitt yttersta till att grilla det så bra som möjligt!
Jag har faktiskt ingen aning om vad man skriver på en blogg men Elin tvingade mig. Ska sluta plåga er med nonsens nu.

Godnatt på er!



Okej Elin godkände inte längden på inlägget så jag måste skriva lite mer.
Jag tror man brukar skriva om sig själv på bloggen och vad man har köpt nyligen, så jag skriver om det.

Jag mår bra idag, jobbat ganska länge plus att jag jobbade in lunchen. Nyligen har jag inte köpt någonting utöver cigaretter och presenter till söta tvillingarna.

Nu har jag verkligen inget mer att säga, hejdå.

1 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

Ibland behöver man inte långa inlägg med text, bilder e också roligt att kika på ^_^ och har du/elin så många läsare varje dag? O.o

2011-02-12 @ 14:00:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: