mmmhye

Jag lovade ju en uppdatering igår efter maten men jag orkade verkligen inte så Andreas fick göra ett inlägg istället! Japp, igår då: Var på praktiken och slet för en gångs skull, blev lite deprimerad varje gång jag kikade ut genom fönstret. Pappa kom och hämtade mig och Becka, skjutsade hem henne sen åkte vi till Ica Maxi för att handla inför ikväll. Jag skulle hinna ganska bra tillbaka till stan när Carro anlände klockan halv åtta. El problemo - Carros buss gick från att vara försenad en timme till att fastna i Södertälje pga trafikkö som inte skulle börja röra sig tidigast klockan tio! Vilket betydde att hon skulle vara i Stockholm tidigast elva istället för klockan sex, fem timmar senare alltså! Stackars stackars vännen som suttit på bussen ända sedan klockan två utan mat :( så hennes mamma hämtade henne i Stockholm och så kommer hon hit idag istället. Det söööög verkligen igår haha. Att det var min födelsedag var sådär lite what ever det var Carro som va det enda jag såg fram emot haha.. tur att Oet kom sen i alla fall annars hade det nog varit den sämsta födelsedagen någonsin! Tur att jag hade Becka på jobbet också :) Nu ska jag städa lite grann, baka efterrätten osv :) ha det bra så ses några av oss ikväll! Puss

1 kommentarer
Linda Eriksson :D säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Naw stakare, önskar jag kunde varit där o firat dig :( Tur att Oet kom och gjorde den lite bra iaf. Men vi syns ikväll darling :D <3

2011-02-11 @ 11:52:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: