haha oversleeper

Jesus & Maria vad länge man kan sova.. men jag somnade strax innan fem haha och inte halv tolv som jag hade planerat. Det blev skype men Linda, Lea & sen hoppade Patrik in också och ja timmarna flyger iväg där kan man säga ;P Just nu skypar jag med min fina bror Oet från spanien, ätit frukost har jag gjort med, så snart blir det in och träna med Becca (& Becka?). Ikväll vet jag inte vad som händer, men imorn sa Patrik att de perhaps var party hos William, får väl se vad som sker då! Pusspuss, hörs senare! (hah så gick det med dagens dator-diss..)

1 kommentarer
oet säger:

YOUR BROTHER FROM ANOTHER MOTHER!



(visar att jag tar mig tid att läsa din blogg) :D

2011-02-22 @ 18:05:47


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: