good morning

Det känns som att jag bara skriver om hur trött jag är på min blogg, & de e ju fett boring! Så idag tänkte jag inte ens nämna det. Mamma väckte mig och sa att Sara & Elli var inne på facebook men när jag hade loggat in så var de utloggade :( Saknar mina brudar rejält... och snart försvinner ännu fler människor. Andreas åker till Gran Canaria på fredag, Ida åker till Skåne på lördag och Lea åker till Åre på söndag. Själv kanske man drar iväg til Vadstena på måndag (obestämd tid) för att hälsa på min Caroline. Känns bra att få komma iväg ett tag. Känner att jag inte fick umgås med henne tillräckligt när hon åkte ner hit :( Så det ska bli skön att träffa bruden igen :) Nu är det inte långt kvar till studentkryssningen heller! Fyfan vad jag längtar! Man har ju taggat några månader ;) Nu ska jag käka frukost sen bär det av mot Fullerö Handel & praktik! Puss på nosa











Let your heart make your decisions.
It doesn't get as confused as your head.














1 kommentarer
linda eriksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Alla lämnar mig, inte snällt allstå :O :(



Fin bild förrsten älsk <3

2011-02-16 @ 22:36:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: