godmorgon sovmorgon!

Vaknade inte riktigt så här sent, men har verkligen sovit ut idag! Innan jag gick och la mig så fick jag skypa lite med mi hermano Andreas som är utomlands och blir brun den jäveln. Sen kollade jag klart på hide & seek (helt ensam!) innan jag somnade. Jag hade en sjuk dröm i natt. Jag drömde att jag var gravid.. sjuk var den för känslan var så äkta, jag kände liksom mitt barn i mig helt sinnes och jag fick en riktigt konstig känsla i hela kroppen och när jag vaknade fattade jag först inte att det bara var en dröm och jag önskade nästan att det skulle vara verkligt så att känslan var sann och fanns kvar.. Åh det får mig verkligen att längta mer efter stunden man har träffat den rätta och väntar sin gemensamma skapelse av kärlek tillsammans. Men inte nu. Det suger att tajmingen aldrig lyckas vara på min sida.. Men jag har fan inte ens nåt jobb haha. Jag behöver inte drömma vidare bara lite längre fram :) Nu ska jag maila lite till praktiken sen höra med Linda hur hon mår om hon orkar att jag kommer och hälsar på henne idag. Pusspuss.

2 kommentarer
linda eriiksson säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Haha shiit vad läskligt.. Läskigt när man drömmer o när man vaknar så känns de verkligt.. Synd att vi inte sågs idag, saknar dig <3

2011-02-21 @ 21:20:16
elin - svar till linda säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

ja jag vet.. det var verkligen en stark känsla också ville inte att den skulle försvinna ett tag haha :S .. ja men vi får ses snart hjärtat :*

2011-02-22 @ 03:18:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: