Fullerö Handel

Aaaaaah hemkommen efter en toppendag :) Praktiken är ju så jävla bäst!(Sara och Elli håller tyst..) Jag och Becka har fått ett projekt att vi ska göra deras monter som ska vara med på Kistamässan! 6x2 meter, massa massa fina grejer och vi får springa runt i butiken och plocka det vi känner för att använda :D Och så frågade han ifall vi ville göra om deras logotype på deras varumärke "Fullerö Design"!!!! Asså lyckliga vi är :D Vi kommer också få vara med på mässan som är i Stockholm under några dagar och så kommer det stå att vi har gjort montern :D!!
Åh! Sen efteråt va man ju lagom slut hahah kläcka idéer osv så jag och Becka drog och solade på hennes gård i Heidenstam sen gick jag till Moskén och träffade Ida lite jättesnabbt innan bussen kom, nu är jag hemma där en helt otroligt god mat stod och väntade på spisen, mums! Bra dag! Hoppas hela veckan blir lika bra, för jag fyller ju åååår på torsdag! Pusspuss nu ska jag typ, göra nånting..


Becka efter en smarrig glass

1 kommentarer
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

sv; haha jaa men de e ju vad du tycker gumman;)<3 du e sääääxiii!



Låter kul där på fullerö;)

2011-02-08 @ 13:11:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: