den tionde februari 1992...

...var dagen vi föddes. Varje år har vi bråkat om uppmärksamheten på denna dagen och till och med ibland sagt till mamma att hon "kunde ju faktiskt ha hållt på Sara en dag till!" Men nu på senare år har det varit underbart att fira samma dag som någon man bryr sig så extremt och obeskrivligt mycket om, och det enda jag vill är att min tvilling är här hos mig för att fira vår födelsedag tillsammans. Som vi alltid gjort i alla år. Men det är ju förargligt nog en smula omöjligt, men man får ju alltid önska. Och jag önskar att du var här <3

Jag vet att det står arton på tårtan, för jag och Sara bakade den

förra året ;) Vi gjorde en varsin halva eftersom vi inte kunde

komma överens om vad som skulle vara på.

Hon älskar banan, jag avskyr det!

 

 

Grattis till oss!


1 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

banan e gott! att du aldrig lär dig elin xD :D och ni är söta.

2011-02-12 @ 13:59:19


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: