bara till dig :*

Tänkte bara lite lungt säga att jag är lite jävla trött, less & allt sånt där. Att du har mage att säga som du sa? Och att vi inte är "så mycket vänner längre" på grund av nåt som du vet själv inte är sant? Du skämmer ut dig själv bruden, hoppas du läser det här. Och om du trodde att jag inte skulle få reda på dina ord när du snackar med våra gemensamma kompisar haha är lite skrattretande. För det första "vi är inte så mycket vänner längre" ? Vi har aldrig varit "så mycket vänner", och om jag nu skulle ha kladdat på ditt ex förstår jag inte problemet eftersom du har ny kille? Sen att du fatkiskt tror det förvånar mig för du vet vår relation till varandra. Och du får fatkiskt tro vad du vill för jag kunde inte bry mig mindre. Att du dissade min födelsedag bara för att din nya pojkvän inte skulle vara i Uppsala och du "inte skulle få nåt roligt"? Haha. Fuck. You. Jag har tillräckligt med vänner för att se att du inte är en äkta.


3 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

HAHAHAH elin skön du e'! BRA! man ska stå vid sina VÄNNERS SIDA! & du har valt helt rätt. såg dedär idag och blev chockad haha. . gud hur folk beter sig (: men nog om de, sånt e' inte värt energi (:

2011-02-23 @ 17:33:56
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

hahahaha say whaaaaat? bruden har nåt seriöst fel eller? :s på riktigt... herregud. BRA SKRIVET. du får berätta allt sen <3 <3 <3

2011-02-23 @ 17:35:27
PrincessLea säger:
http://mylifeasprincesslea.devote.se

SKÖÖÖÖN TJEJEN!! HELL YEAH THAT'S WHAT I'M TALKING ABOUT!!!! WOOOOOOOOOOOOOOH SHIEEEET!!! älskar dig b-ruden och jag vet att ingen kan välta dig genom en sån grejj. Du vet att du alltid kommer att ha oss bakom dig! Aa iaf mig!!!

Hell yeah!

2011-02-23 @ 22:16:22


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: