9 februari

Usch vad jag fryser, & mår illa, och ont i huvet. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk...
Jag har precis klippt lillsyrrans hår, hon blev nöjd, brabra :) Dagens praktik var helt okej, satt i massagestolen rätt mycket haha fett skönt! Så träffade jag Marre på bussen också, hon låg och sov så sött mot rutan hihi så klampar jag mig på :P Imorgon e en lite speciell dag kan man tycka, för då fyller ju jag år! Tionde februari... shit asså, nitton. Snart e man gammal haha! Dagen ser ut som så att jag ska jobba, sen handla inför dagen efter och sen förhoppningsvis ska jag möta upp Carrobaby på stationen och så äter hon middag och sover hemma hos mig :) på fredag är jag ledig, så jävla skönt! Då blir det bara massa fixafixa innan folket droppar in för middag med den allra bästaste Elin i hela världen! Haha skjjjjj. Nu ska jag städa mitt rum och tvätta lite, sen blir det sängeeeen för de kommer väcka mig klockan halv sex imorgon D: huäe va äckligt tidigt :( Nåväl. HEJDÅ

2 kommentarer
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

Sv; jaaa! men jag ska kämpa mig igenom ändå om jag har de på fredag!

Hoppas inte du blir sjuk nu heller, det skulle ju vara katastrof <3

2011-02-09 @ 22:56:09
Linda Eriksson :D säger:
http://lindaeriiksson.blogg.se/

Svar 1; Du får gärna hjälpa mig med bloggen någon dag, behöver verkligen något nytt



svar 2; Jag får se vilket gym vi tar, vi skulle sova på saken, haha



svar 3; ja det måste du verkligen, du skulle älska henne, och hon skulle nog charma dig som hon gör med alla:)

2011-02-10 @ 19:53:35


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: