when life brings u lemons, eat them!


Varför blir jag alltid rastlös när jag är sjuk?

Jag måste göra allt bara för att jag inte kan haha, kanske man är sjuk i huvet lite allmänt hela tiden..
Idag var iallafall första dagen på Komvux, Ma C. Det gick bra! Var lite seg men trodde det endast berodde på att jag fått för några timmars sömn inatt.. vi hade bara upprop och lite snabbgenomgång av upplägget och tidsplaneringen, tog en timme ungefär. Efteråt så promenerade jag & Becka till Wayne's där Sara satt - gullfian hade köpt en stor latte och morotskaka till mig! // Vad har jag gjort för att förtjäna så otroligt fina vänner?? Blir rörd varje gång jag tänker på det.. Älskar er! // Sen efter fikat blev det lite shopping á la School för Saras del & Becka cyklade hem. När jag kom hem kröp jag ner i sängen och checkade Facebook som vanligt, skulle egentligen till Enköping ikväll men den raringen är fortfarande sjuk.. krya på dig! Sen blev ju jag sjuk också.. så typiskt jag blir nästan aldrig sjuk! Men tempen visade feber så antar att den talar sanning.. Har sovit massa nu, är fortfarande trött och börjar få huvudvärk. - fan va fort det slog till endå! Min hals är usch&fy&blä med, lite ajaj i svalget men gulliga pappa har köpt halstabletter till mig, så det blir nog bra! Har ju imorgon på mig att bli frisk (asså lycka till liksom) sen på fredag drar första riktiga mattelektionen igång! Har har fixat både grafräknare och mattebok nu, boken får jag imorgon och räkaren postas förhoppningsvis imorgon om pengarna hunnit komma in då. Asså fasiken. Denna helgen ville jag inte vara sjuk. Sara skulle försöka få in min fot på Eklunds hof på lördag så jag kanske får jobb nångång.. och Carro skulle ha kubb&krök på lördag med.. mi no happi just nu. Sen nästa helg kanske jag gör nåt galet ;) det får ni veta då, hihi! ASSÅ HERREGUD jag brukar inte skriva såhär mkt.. uttråkad. Den här dagen blev verkligen inte som jag ville :(



Me right now, försökte se pigg ut.. nåja - försöka duger!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: