today I caught myself smiling for no reason


Hejhopp! Har precis rett ut mitt toviga hår, tog rätt bra med tid! Man kan ju inte bara slita igenom med en borste lix då kan man lika gärna cutta bort skiten. Nåja. Så mycket har jag gjort idag - bokstavligen. Känns dåligt som fan men vafan ;) imorgon kör jag matte igen sen ska jag göra en annan grej som jag kommer berätta om då! Bus! Igår skulle jag egentligen träffat min fina vän Andreas meeeen han dissade mig för att umgås med sin söta lille bebisbror (totalt förståeligt iofs, plus att det regnade så jag orkade inte bli blöt, haha) Nu kanske jag ska städa mitt rum, vore en skön idé - eller skönt att få det gjort ;) Åh jag har snart lyssnat slut på mitt Spotify igen.... skulle ju köpa premium men så fick jag 2 till timmar bara sådär så ja, de blidde inte så.... men men. Nu ska jag avsluta denna uppsats innan det blir en bok. Ha det bäst!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: