goodnight travel well


Hej alla barn! Har varit lite borta härifrån på senaste, även mobilen har varit urladdad sen torsdags för laddaren är ute på äventyr men tänka sig, så hade Elli en nokia-laddare hemma vilket ingen har (förståeligt, kanske?) så slog igång telefonen vid 8 på kvällen och väntade mig världens jävla bomb av sms men.. nehe? Ingenting. Så Elli skickar ett sms till mig & då får jag 4 till, & NUUU kommer resten. 4 timmar senare liksom. Bra segt eller? Hör bara hur det ligger & vibrerar bredvid mig haha pallar inte med min "fisk"-smssignal bambambam liksom :P Jag har som sagt varit hos Ellinor idag riktigt mysigt som vanligt alltid avslappnande att träffa dig raring :* Nu ska jag sova, sen imorgon ska jag lämna tillbaka Ellis bankkort som jag av misstag fick med mig hem haha! Nåja, natti på er!


1 kommentarer
L - Du vet vem :) säger:

Svar; Okej bra, tack ! För ibland kan de kännas att jag belaster er inte från eran sida för vet att ni alltid finns där men man blir ju lite osäker när man haft mycket "problem" o behövt prata mycket. Vet ju vad ni tycker om vissa saker o vet att jag borde lyssna på er mer men ibland tar andra saker över. <3 Men då vet jag, känns bra :)

Grejen är det att jag mår sjukt bra just nu det är bara vissa grejer som förvirrar mitt huvud för mycket. Tack älskling, de betyder <3<3



" Skriver inte mitt namn öppet på det här, men du vet vem jag är :) "

2011-08-02 @ 01:38:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: