my days of b-e-e-r yeh!

De senaste dagarna har jag myst med Ellinor och böysen, supergött! I tisdags satt vi först vid källparken och grillade korv med nån bira, sen drog vi hem till Carros home med Pilla, Carros sistah! Sen dagen efter så drog vi i biran igen och Elin lekte grillmästare, blev fett me gott! Har ingen aning om när jag somnade haha och det var bara att stiga upp klockan nio igen eftersom Ellis mami hämtade upp oss och skjutsade oss till Thun's! Det var kul :D har inte varit där innan konstigt nog, men jag fick med mig en väska för endast 139:- , ett blommigt linne och en superduperfin schal och lite smått & gott till päronen ^^ Just nu dunkas detta i min lilla laptop för ikväll mår öltarmen bra igen, och så ses vi på lilla Red Room för reggaenight! Nu ska jag käkakäka, pussiluss (:


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: