kvalborg

Haha satt å drev med några igår efter maskeraden om att de glömt semiborg och finalborg. Jag hade verkligen inte orkat dricka idag, man vill ju vara på topp imorgon och köra heeela Vallisen istället :P Som sagt, var på maskerad igår. Det var riktigt kul men hade absolut inte trott att BJ skulle vara så litet :o har ju aldrig varit där förut, påminde om en krog jag var på i Märsta själva planläggningen då :) haha. Jag och Elli drog till en vän sen för att sova men det tog ju år och dar innan man fick göra de haha. Så väcker Elli mig halv åtta så de va bara å stiga upp, åka hem för å byta kläder men jag valde att sova hehe. Så idag har jag bara chillat sönder, riktigt skönt, för imorgon äre taggtaggtagg & upp klockan sju för fix sen frukost hos Becca :) sen i till staden såklart! Wehoo man lär ju se alla peeps där ;) Nu blire lite sovasova, så godnatt :*

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: