Idag är en duktig dag

Eller jag är duktig kanske man säger, men låter inte lika roligt. Eller troligt haha! Vi styrde upp klassbanden idag, ni vet klassens "princessa" osv. Undrar vafan jag blev, så jävla nyfiken hihi. Sen på arbetsmiljö & säkerhet så slängde lärarn upp mina restuppgifter och ett prov pang på bänken som jag valde att skriva på en gång, och så klarade jag det haha grymt ;) hade inte ens pluggat till provet som egentligen var för typ 3 månader sen haha så kände mig duktiiiig, typ. Sen har jag börjat på en tentauppgift och en till inlämningsuppgift och VG-uppgiften sen har jag inget kvar i det ämnet, fett skönt! Ska skriva prov på fredag också. Valde att göra det nu på fredag istället för 26e för skulle kännas skönt att ha det klart innan lovet så jag kan fokusera på andra uppgifter. Asså gud vad det märks att jag varit skoltrött just nu haha.. massamassa grejer att göra. Men jag fixart! Bara jag lägger manken till så klarar jag allt. Jag trodde faktiskt när jag var liten att jag kunde bli bäst på allt, vart tog den självkänslan vägen liksom.. men jag vet att jag är tillräckligt bra för att klara detta iaf! Så skål för mig, inget mer dricka på hundra år, nu ska jag fokusera all min energi på skolan och köra slutspurten! Studenten om 48 dagar tagga folket!



En bild från i helgen, jag & Sofia.
Älskar min nya tunika fast man ser inte så bra där iofs..
men det var enda bilden på mig :P

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: