Gla' påsk!

Jag har blivit så dålig på att skriva känner jag :p idag äre påskafton som ska firas ute i Rasbokil med mormor & morfar + la familia, Linnsi följer också med man kan ju inte fira påsk helt själv! Efter nubbarna & äggen så drar jag och Linn in till stan för å träffa Linda och sen hem till Patrik :) Jag sökte jobb igår också! Hoppas på tuuurtur för det verkar vara något för mig! Nu ska jag vara lite social med Christoffer för han tjatar jättemycket! Haha nerrå. Glad Påsk på er mina kycklingar ;)


1 kommentarer
Rebecca Roos säger:
http://rroos.blogg.se/

Sv; New York: Jaa helt jäkla super nice!:D

Bilderna: Hiihi tack stumpan <3

Mörkerfotografering: Ja du skulle ha vart med!

2011-04-23 @ 12:20:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: