fredagsmys

med the one and only, Ellinor



Dagen: vaknade, segade, begav mig till älsko, som var på dåligt humör så vi drog in och shoppade :) haha en spådam lurade oss på 100 spänn styck och sa att min framtid ser ljus ut och att jag ska sluta röka HAHA (y) yepp, sen så kommer jag inte gifta mig med den första jag förlovar mig med heller (tyvärr Carro) utan med en mörk kille som har mycket pengar så kommer vi få två barn. Ja vi får väl se då? Sluta röka lär ju inte vara något problem iallafall? Har ju inte ens börjat. Vi gick och köpte crab sticks det sista vi gjorde sen hem till Elli igen och käkade upp dom hihi mums. Nu är jag hemma, taggar inför imorn! Jag måste tvätta bara.. fan. Hatar måsten.


Everytime is like a knife teasing on my neck.
It's a thrilling feeling but the stab is so hurtful.

Just don't hate on me, K? Look at me.

2 kommentarer
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

hahah fail! ofta ni provade på en spådam :P

2011-04-09 @ 18:52:50
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

<3 hjärtat. ångest för att jag inte följde med dig igår. jag älskar dig vetu! kommer aldrig att hända igen.

2011-04-10 @ 16:25:34


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: