dagens prio ett

Goddag & eftermiddag på er! Har varit rätt dålig på att uppdatera på senaste (tror jag?) speciellt idag haha, men det är för att idag kom mina systrar hem från Thailand! Gudarna vet hur mycket jag har saknat dom, det var först när jag såg dom som jag verkligen verkligen insåg att de faktiskt inte varit här. Stod och stirrade på dörren nästan en timme och så helt plötsligt står de där.. älskade den känslan jag kände mig levande på svävande moln när jag såg dem igen.. kärlek brudar ♥ Idag har jag umgåtts med Sara och imorgon blir det Elli-mys efter skolan :) Massa fin har jag fått med! En Ed Hardy-keps, en sommarklänning, en Bob Marley typ pås-väska (hur man ska förklara?) och skitsnygg handväska och en jättefin partytop! Så ska jag tydligen få en till present som är från både Sara och Elli men det blir först när alla vi tre är samlade vilket inte blir imorgon när Sara drar till Enköping för att fira ett år med henne pojkvän, grattis turtur-duvor :) Jag ska knäppa kort på mina fina grejer sen också så ni får se :) Nu ska jag göra viktiga saker.. typ.


CIAO

1 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

<3

2011-04-05 @ 20:35:30


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: