what's new and what's, sadly, not.

Japp! Ny design. Kände för lite mer ljus i vardagen när mörkret trycker sig på. Jag gillar den, nu. Kanske ändrar snart igen haha men inget drastiskt då isf ;) Det blev ingen röd/grön regering detta val heller.. jag vet inte riktigt vad jag känner just nu förutom besvikelse, den största på att Sverigedemokraterna kamma hem 20 mandat. Sen har jag aldrig känt svenska samhället så splittrat som nu. Menmen det kommer förmodligen och förhoppningsvis inte bli några större förändringar som kommer påverka arbetslösheten för ungdomar negativt. Jag menar det kan ju inte gå mer i botten? Äsch & Usch. Nu ska jag sova.

2 kommentarer
Anonym säger:

Fan vad snygg blogg :)

2010-09-20 @ 16:20:02
BLOGGSVAR säger:

tack anonym :D haha

2010-09-20 @ 20:35:37


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: