tea and toast

feels very brittish.
Sitter alltså å käkar frukost medans jag uppdaterar bloggen. Känns bra att ta två flugor i en smäll som man säger haha. Jag tänkte berätta om igår.

Det började med att jag kom till skolan, hade natur B och bestämde mig sedan för att skolka med Elli. Dåligt, jag vet, men jag orkade inte, det vara oviktiga lektioner (typ) och det är dessutom mitt liv, mina konsekvenser. Vi drog ner på stan, elli köpte jeans sen promenerade vi till Polishuset för att hämta ut mitt borttappade ID-kort. Sen skulle vi hem till mig, och tror ni inte att vi precis missar bussen? Jo jo. Så vi sätter oss i busskuren och väntar en kvart på nästa buss. Helt från ingenstans kommer bussen och kör förbi! Vi blev helt paffa hahaha ofta man missar bussen två gånger på rad liksom? Så vi gick till Statoil och köpte lite godis sen gick vi vidare till nästa busshållsplats istället, var lite pinsamt å sitta kvar haha. Då ser vi en ekorre som har panik ute på gatan, stackarn, och så kör bussen förbi igen. IGEN! HAHAHAHA jag dog av garv och kunde inte sluta heller när Elli skrek av förtvivlan! Seriöst. Det är vad jag kallar karma lite grann haha. Så vi fick igen på skolket kan man väl säga. Vi går vidare till nästa hållplats än en gång och precis när bussen kommer så tappar Elli ut pengar mitt i gatan. Men vi kom på bussen i alla fall åh det var en underlig upplevelse och jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Nu måste jag säga att filmen igår var väldigt väldigt bra! Sevärd och värt pengarna :) Ikväll blir det Elora's place, förmodligen? Haha får se helt enkelt. Nu ska jag plugga,

godmorgon på er.

1 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

HAHAHA LOVELY DAY !! <3

2010-09-30 @ 13:57:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: