ny jacka och nya skor

lite svårt att ta en helkroppsbild på sig själv,

så på bilden under ser ni jackan bättre

 

fast färgen är mer som bilden över. 900kr på Lindex, TACK PAPPA!!!

 

de här dojjorna fick jag av Ellis mamma! 400kr på Skopunkten,

så grymt jävla snällt! Tack så jättejättemycket!!

 

Nu ska jag titta på Irene Huss - Eldsdansen. Imorgon har jag sovmorgon, sen ett hål på tre timmar innan svenskan som jag och Becka tänkte fylla med träning. Så godnatt, imorgon laddar jag upp bilder från helgen :)

 

CIAO!


1 kommentarer
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

sv; jaa:/ jag kommer till skolan imorgon. Jackan och skorna var jätte fina gumman <3

2010-09-27 @ 18:51:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: