nothing more 2 say.

Igår va kul! Jag for till Heidenstam där Johanna och Becka väntade på mig sen drog vi till Aron när Tess fulländade kompaniet. Partypartypartyy sendå. Rödvin tål jag inte heller. Och inte visste jag att det är före detta GUCare som har skapat filmen I rymden finns inga känslor. Coolt! Känns som att man borde gå å se den på bio i alla fall då ;) Nu kallar halvblodsprinsen på mig. HÖRSDÅ!


omg. jag läste precis en grej. det är långt, jobbigt och påfrestande.
men också viktigt. oerhört. läs här

3 kommentarer
e.t säger:

Så sorgligt :( det är därför man INTE ska rösta fel iår igen

2010-09-18 @ 15:41:27
marielle säger:
http://twistedminded.blogg.se/

coolt det där med GUC ;)

asså orkade inte läsa hela grejen, rena rama boken hon skrev men även under sossarna finns det ju fall när sånt händer så det är verkligen rationalisering att säga så, att det är "alliansen fel". snarare borde väl doktorerna varit bättre från steg 1

2010-09-19 @ 12:08:31
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

marielle: haha jag vet jävligt långt! och såklart att det händer men förekommer inte lika ofta eller grovt under de röd/grönas styre i mina ögon i alla fall. och sen gjorde ju läkaren fel, men han/hon är ju bara människa och det har inget att göra med politiken egentligen.. men soccarna skulle aldrig skicka ut henne på arbetsmarknaden i hennes tillstånd och absolut inte ta bort hennes bidrag så hon lever totalt utan pengar och sedan bli vräkt från sin lägenhet eftersom hon inte får soc-bidrag pga att hon äger lägenheten och inte hyr den. haha menmen. jag röstar röd/grönt i alla fall. :)

2010-09-19 @ 13:17:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: