if hell is just a sauna...

att jag är vaken nu?! ojojoj. Jag vaknade innan alarmklockans dödliga tjut så jag slog igång radion och snoozade (jag kommer aldrig ihåg hur det stavas vilket e konstigt eftersom det är en favoritsysselsättning) och så hör jag det. Det värsta jag har hört på länge.. någonsin kanske, till och med. Det mest fruktade av allt fruktat i denna fruktansvärda värld. Polska meterologer har förutspått den kallaste vintern på tusen år! Nåt med golfströmmen och vindar från ishavet lalala fick black out ett ögonblick. Seriöst?! Jag flyttar härifrån! Jag rånar en bank och lever livet i Australien eller Thailand. Sluta upp med detta snack om global uppvärmning, för det är inte sant om det ska vara så äckligt kallt hela tiden! Och vart är alla rönnbär? Rönnbären ska ju växa i multum och överflöd ifall vintern blir olidlig... . .  punkt punkt punkt. Det är det jag vill ha. En punkt, ett slut. När ska eländet sluta?

Jag hatar kyla.

1 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

wääää. :( vi drar till thailand!!

2010-09-28 @ 16:55:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: