I rymden finns inga känslor.

Ikväll blir det bio med kära Ellinor! Egentligen skulle vi dra ut på korgen men alla bangar typ, och några åker till Skåne (liksom hallå?!) så då drar vi en myskväll istället :) Det blir mys imorgon också hos Elora, och kvällen efter det blire mys igen i en skog haha & lördag händer de också stuuuff. Shit. Alltid är mina helger så himla planerade.. skulle va skönt att få vara lite spontan igen, som jag brukar(och älskar). Men ikväll våldgästar vi biosalongen och tittar på I rymden finns inga känslor. Verkar sjukt rolig! Ser fram emot det :) Nu ska jag och sexi ta en mysig promenad i hösthelvetet! Hare gött och frys inte ihjäl :*

 


2 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

vad händer på fredag o lördag?

2010-09-29 @ 15:52:11
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

fredag: först middag hos becka sen till lundaskogen med massa INKLUDERAT CARRO(!!!!!!!)



lördag: haha 'stuff'et som händer där är väl pluggggg antar jag. mysigt värre, ohja! :)

2010-09-29 @ 23:25:13


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: