honey I adore you

Jag mår lite bättre i hals & näsa idag. Min framgång blev nässpray och honungsrikt te, awesome! Däremot mår jag inte så bra att jag klarar av en runda på krogen ikväll, om ens skolan imorgon. Men jag skuttar på bättringsvägen i alla fall! Hoppas alla som ska ut ikväll(vilket e typ, alla) har megakul så kan ni ju ha lite kul åt mig med :) Jag har lyssnat lite på Brandon Flowers nya album Flamingo idag också. Det är väldigt Killers fortfarande(inte för att jag ogillar det haha, men hade förväntat mig lite förändringar eftersom han valde att 'gå solo'), men jag gillar låten Jilted Lovers & Broken Hearts. Såg ni på Idol igår förresten? De va endel grymma talanger måste jag säga, inte så många som gjorde bort sig (tyvärr), hoppas på mer falsksång och roliga uppträdanden i kvällens program. Skadeglädje, enda sanna glädjen? Det kan ju diskuteras haha men ingen kan ju förneka att man mår bra av att skratta åt någon annan lite då och då ^^
Här får ni Offspring innan jag säger ciao,

CIAO!


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: