fiffigt elin

min tumme blöder. somfan. asså megamycket! jag hatar blod. om de undgått nån så äre ett under haha. jag skärde/skar upp den igår när jag skulle laga en kompis väska, skulle jag byta blad i en kniv och bröt med tummen ist för en tång (jag vet vad ni tänker men jag är alltid klantig så de spelar liksom ingen roll haha) värst cuttet, och har gått med plåster hela tiden så nu tänkte jag att det skulle få lufta lite. självklart tänker jag inte (palla använda hjärnan liksom) på att det är ett känsligt och djupt sår utan protection haha. ville bara dela med mig av min dagliga olycka. inget ovanligt egentligen när det gäller elin eriksson på saturnusvägen i storvreta.. nu ska jag sova för jag är sjuk, natti :*

2 kommentarer
elli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

aaaaaaaaj. äru sjuk idag? <3

2010-09-02 @ 09:50:35
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

yes & yes :( <3

2010-09-02 @ 13:25:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: