Äntligen vuxen!?

Jag ska snart åka iväg till utbildningen för jobbet som uställningsvärd på Upplandsmuséet. Utställningen heter Äntligen vuxen!? och den handlar om ungdomar, och är även gjord av ungdomar. Den verkade väldigt high-tec när hon gick igenom den innan så jag förstår att utbildningen behövs haha! Jag har förövrigt inte varit i skolan idag. Kunde verkligen inte somna igårkväll. Jag har haft sömnproblem som liten också så jag borde ju veta hur jag ska tampas med natten men icke.. de va fett jobbigt. Jag gjorde en spelningslista på Spotty igår, songs we used to heart, klicka på namnet så ploppar det upp. Kom gärna med förslag på tillägg, somsagt man ska söka igenom hjärnan ca 10 år tillbaka, finns alltid massor man missar liksom. Nu rullar bussen snart, och jag måste sitta på den så ciao!

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

älskaaar din nya bloggdesign! :love: :thumbup:

2010-09-21 @ 17:12:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: