2010's sista "sommar"månad är levd.

förjävligt. nu blir det bara kallt kallare kallast (på tusen år, tummen upp)...

Vi var hemma hos Elora ikväll, supermysigt verkligen tack så mycket!! Vi fick smaka på bengaliska specialitéer, kycklingen var gudomlig och jag visste inte ens att det fanns grön tomat, och aldrig hade jag gissat att den skulle vara så god! Vi kollade på Idol sen en film som heter Taxi mellan omröstingarna :) Imorgon blir det party in the skog haha, först middag hos Becka (som blev haffad för falskleg i onsdags, KUL :( ...) Nu ska jag sova. :*

Ris, sallad med vitlöksdressing, kyckling(asgod), grön tomat-röra & nån potatis med ägg grej!

Efterrätten: det vita var något med mannagryn som smakade lite som gröt, det orangea var tillagad morot och det sista var nånting med sirap. Haha jag kommer inte ihåg, men gott var det i alla fall! :)

 

 

Imorgon kommer du hit igen, har saknat dig så

Godnatt!


0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: