you name it!

haha jaså. nu kan man tydligen bestämma exakt vilket datum och tid man ska publicera sitt inlägg, till och med gå bakåt i tiden... fan jag som såg fram emot utmaningen 11/11 -11 kl 11.11.11.. nåja. över ett år dit vad hade jag förväntat mig egentligen? allt underlättas och blir enklare och det som var en självklarhet för överlevnad för flera hundra år sen skulle i stort sett betyda död idag. när man snackar elektronik vill säga(jag menar vem kan överleva utan en mobiltelefon? haha skj), inte utvecklingen av läkemedel såklart. jag säger inte att det är dåligt att världen rör sig framåt och skapar alla dessa ting för att underlätta varje situation man utsätts för, de e ju toppenbra! men också tycker jag att det är ansträningarna som är värdefulla, att det är dom som betyder något. jag vill inte vakna upp om femtio år och möta varje problem utan svårigheter. vart tar utmaningarna vägen egentligen? spänningen försvinner. hahaha kalla mig överdrivarn så blir du underdrivarn när vi båda egentligen är neutrala. ingen vet ju hur framtiden ser ut.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: