vem sa att man inte kan bli full på vatten?

Studentkryssningen bokas imorgon och Carro ska me! :D Fyfan så taggad jag är!, de e bara synd att Sara & Elli inte ska med.. men jag skulle nog också valt praktik i Thailand före ;) Så de blir jag, Linn & Becka som bokar med Linda sen bokar Ida, Tess, Johanna & Carro den andra hytten :) Sen hur man bokar spelar ju ingen roll hur man sover sen :) Superduper! Och på fredag får jag lov, det inleds med Ekerölinjen och fira Timmy :D Dagen efter kommer jag vara bakis hemma hos kusinen och fira henne. 15 år, shit va tiden går! Nu borde jag sova men har vart uppe i varv hela kvällen, så får se hur de går hihi :P synd att man e sugen på kaffe..

godnatt raringar.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: