one by one, we're making it fun

haha imorse vaknade jag av att sara knackade på min dörr och sen insåg jag att mitt alarm ringde. jag hade tydlige snoozat ett antal ggr istället för att stänga av det. det ingick i min dröm jag kommer ihåg att för varje gång det ringde så räknades nånting. minnet alltså.. nu sitter jag och saknar sommaren och sen ska jag förmodligen träffa Oet en sväng. plugga plugga plugga också! fyfan vad jag hatar allt jag har framför mig. jag känner mig kvävd, de besriver känslan ganska bra! men lika bra att få det gjort innan jag faktiskt kvävs.
puss på er!

















3 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

we are the cartoon heroes oahoh

2010-10-24 @ 19:05:24
elin säger:
http://el1ntherese.blogg.se/

haha jaa! AQUA :D älskar nostalgisk musik som får en att bli lika lätt i hjärtat som livet var just då, när man var liten :)

2010-10-24 @ 21:21:22
carro säger:

fina fina du! :blush:

2010-11-16 @ 10:59:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: