tired doesn't describe the way I feel

Hela dagen har varit sne. Trött & klantig går ju inte hand i hand som man säger och nu snackar jag zombie VS mr. Bean. Jag är så oerhört trött hela tiden men idag så syntes det så väl att jag inte ens kände igen mig själv i spegeln! Innan illustrationen käka jag pannkaka med mina turister eftersom att jag försov frukosten, som vanligt. Haha vad som hände var att tallriken blev väldans tung, det kändes som att någon slet i den, så den åkte ur handen men jag och mina reflexer hann fånga den innan den förödande smällen som får hela skolan att vända på huvudet, tack gode! Det mesta av sylten hamnade på golvet och såg allmänt mensig ut och resten kletade ner hela min hand :( såå pinsamt hahaha men vafan gör de om hundra år?

Nu måste jag plugga hjärnan ur led för jag har prov i Natur B imorgon - Kemi (y) toppenkul.. jag får skylla mig själv att jag missat så många lektioner antar jag. Jag vill ladda upp bilder också men jag har typ inga nya, härliga & höstiga. Ska bli bättre på det också haha. Får ta många kort på Ekerö på fredag, och resten av det superduperpassande lovet! :)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: