the world is spinning at the speed of light

Ikväll börjar Cougar Town, Desperate Housewives & Navy CIS igen. De desperata jävlarna har samma tid som Navy-agenterna vilket suger gorillaröv, men what to doooo right? Aa shit. Jag e slut i hjärnan och jag har inte ens kommit igång med läxorna haha. Men om några dagar är det helg igen å då äre bara att sluta tänka och leva livet de dagar skolan tillåter oss att ha ett liv. Fast knappast endå. Massa plugg som lyckas klämma in sina behov på helgen också, fast de blir inte gjorda som vanligt hehe ;) åååh varför måste tiden gå så foooort för kan jag inte bara få en vecka att halvt dö för att återställa mig själv och må bra igen? haha depp, nu ska jag ta en kopp te och lyssna på musik.

2 kommentarer
Rebecca säger:
http://rroos.blogg.se/

sv; mjo, men det finns ju saker som man inte riktigt kan prata med sina vänner om heller, som man inte heller kan skriva om i bloggen pga av att alla mina vänner läser den liksom, svårt det där tycker jag :/ men de löser sig. <3



Och ja, lite one tree hill lider ingen av;)

2010-10-05 @ 23:00:03
Anonym säger:
http://tvminnen.blogg.se/

Åhh, Desperate housewives är så bra. Synd att jag inte har femman. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-06 @ 00:01:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: