stop stressing me with your shitty stuff

Saker att göra. Massa saker att göra. Vill ni veta vad? Haha de får ni göra endå eftersom att ni läser min blogg suckaahs. Jag ska skriva en artikel om språk i Svenskan och lämna in instuderingsfrågor (? fråga mej inte varför, haha), samt läsa in mig som fan på årets ämne i nationella. Jag ska göra en inlämningsuppgift om Judendomen samt skriva ett prov om det + Kristendomen. Jag ska göra en uppgift i Projekt och Företagande + plugga till provet nästa vecka, en kort serie på Illustrationen, prov i Arbetsmiljö & Säkerhet, 2 uppsatser + inlämningsuppgift i Natur B samt plugga till provet nästa vecka. På det här ska jag och Angelica komma igång med vårat Projektarbete(starta upp en blogg och beställa hem kedjor, läderband, spännen, lås & dyl. för att göra egna armband som vi ska sälja på den bloggen) och så måste jag hitta en praktik snarast och jag har ingen aning om vart jag vill praktisera i hela 8 veckor. Ett jobb skulle ju inte sitta helt fel heller men med tanke på hur svårt det är att hitta ett och hur lite tid jag har just nu så känner jag lite njae på den fronten alltså. Tänka sig att jag vill ha ett liv med... nu har jag varit lagom positiv, måste också slänga in att skolans nätverkssystem suger eftersom ens grejer inte ens sparas på servern utan på datorn man sist var inloggad på? CPSTÖRT ATT TRO ATT DET FUNGERAR! Jag fick göra om mitt skivomslag tjihoooo.

Åååh jag vill ha helg.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: