monday morning.

Sitter i skolan och har formgivning, men eftersom vår buss(av ölburkar) är ready-donedone så har vi inget att göra heheh. Jag har funderat på't, och det är nog skolan som gjort mig så jädrans beroende av Facebook! Innan satt jag inte alls mycket vid datorn och när jag väl gjorde det så spelade jag sims för det mesta eller gjorde skoluppgifter. Men när jag började gymnasiet och man inte hade något alls att göra och det fanns en dator tillgänglig så loggade man in på fejjan, nu är det en vana och ett begär att varje dag kolla sin facebook-profil.. illa. Men jag sitter hellre vid Facebook än att sitta och glo på en klocka och hoppas att tiden stressar sig på haha. Vi har ändå lunch om en timme (seeent, javet!) så den tiden dödar man lätt med datorn som bästa vän.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: