monday evening.

Min dygnsrymt är förstörd och det suger. Jag kommer hem från skolan helt slut och däckar på en gång eftersom jag inte lyckats sova nå bra på natten vilket i sin tur leder till att jag inte kommer kunna somna den natten heller, ju. Ond cirkel dedär. Och jag missade Paradise Hotel :( , hehe "buhu" men ja.

Idag fyller Angelika 18 år fast hon har ju redan varit med oss ut flertalet gånger ;) Skönt att hon göre lagligt nu iaf eftersom folk åker dit för falskleg åt både höger och vänster :/ På onsdag blir det förmodligen att fira henne iaf, om det håller sig i Uppsalakretsen vill säga, Märstabo som hon é. Men blir nog inte mycket dricka haha skola dagen efter för de första, sen så mår jag verkligen skitdåligt av alkohol just nu så känns som att en paus är vad jag behöver (får se hur länge det håller bara haha). Nu blire nog en film eller nåt :)

Ciao :*

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: