helgen i ett.

Fredag.
Det började med att jag vaknade, och så blev jag lycklig i hela kroppen när hjärnan direkt kopplade att Carro skulle hit ikväll! Har saknat dig min lilla groda ^^ Jag åkte på knytkalas hos Becka och det var supergott och supermycket att äta haha, var proppmätt när jag tog bussen mot Slavsta där Elli, Carro & massa andra satt å väntade på mig så jag skulle slippa gå själv till Lunda (+ att jag inte ens hittar, så dålig kombo som de heter) haha tack så mycket (: En bit att gå, vi var bombsäkra på att Johannes, Jens & Timmy skulle skrämma oss på vägen eftersom det var kolsvart men jag hade min mobil som tur va så jag lös upp hela jävla skogen typ. Det var jättemysigt vid brasan med massa mysiga människor i alla fall, sen att man stank rök som in i när man kom hem och att när man skulle gå runt ett bord och inte ser "stupet" så man ramlar och slår sönder en öl i väskan så allt blir dyngigt och allt annat cp-stört som händer när man är full är en annan femma som man inte brukar/vill (men oftast gör endå) prata om efteråt haha.. Gud vilken jobbig mening det där blev. Nåja. Vi tog en taxi hem till Jensi, askul de va en megabamsing eftersom vi va 7 pers. Somna runt fyra tror jag,
Lördag.
mobilen var död när jag vaknade och var död hela jävla dagen eftersom jag inte åkte hem (och jag är sådär satsig så jag har en ny mobil med en annan laddare, vilket suger) utan gick hem till Elli när vi vaknade och så beställde vi pizza över internet, tog fan 1,5 h innan vi fick den men värt vare. Sen sov vi igen, sen blev det bio. The American, den sög stenhårt. Sen åkte jag hem och laddade mobilen och svarade på alla sms haha sen somna jag.
Söndag.
Idag ska jag jobba, woho caaaaashflooooow!! (eller kanske inte, men lite pengar och referenser får jag, grymt) Jag jobbar med Tobilicious :D nu ska jag käka frukost, hoppas detta räcker för mer får ni inte ;)

CIAO!

1 kommentarer
ellli säger:
http://justlikeelli.blogg.se/

de va en bra helg :love: <3

2010-10-03 @ 17:02:36


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: