freaky friday

Var på kryssning i fredags ju. Eller jaa kryssning, Ekerölinjen blev det i sista minuten eftersom några av sällskapet redan köpt biljetter innan vi kom dit. Fail då vi skulle få åka gratis på Viking Line ;p menmen. De va en sjuuuk kväll minst sagt pallar inte ta upp allt, men för att dra de kort så blev en av oss alldeles för full så han hamna i fyllecell, vakterna på båten lyckades jag irritera lite grann hehe men de löste sig. Av från båten, vår fyllevän springer iväg och gömmer sig(?) och vi letarletar men han e väck på alla sätt å vis så vi åkte hem utan honom.. men de löste sig också tror jag han ringde mig senare iaf så han va ju inte död. Vi drog till Fame, kalaskul (mycket roligare än kalas! inga massa fjortisar som gör vad som helst för en drink) synd som va att Carro blev utslängd, vrickad situation minst sagt jag va irriterad till max. Sen spåra de bara totalt haha jag missa sista bussen hem och min mobil dog så fick inte tag på nån men de löste sig de också. Så de stämmer ju de där, som man brukar säga, "det löser sig alltid". för de gör ju de, å de e ju awesome! Nu ska jag duscha sen in till stan. Bilder finns på Facebook!

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: