björnfittor och bröstnötter

Jag är kär. Förälskad i en fitta. En björnfitta, eller två faktiskt. Sååå mysigt när de e kyligt ute å bara stoppa in händerna i fittorna så blir de varma på en gång. Mmm.. så jag ska ta å hitta mig ett par fina så slår jag till! För er som inte fattar vad jag nu menar så är detta alltså håriga vantar, när man söker på björnfitta så kommer de upp hårig mössa bara men! Jag sa björnfitta till vantarna långt innan namnet kom på hatten liksom. Jag har kollat lite på stan idag men jag hittade inga som jag föll för, de jag vill ha är i ägorna hos en klasskamrat som hon fick i julklapp förra året. Good luck finding a pair of those.

Hårfärg står högst på schemat just nu, efter att skriva klart detta inlägg och publicera det då. Det blir kastanjebrunt, eller som det så fint heter på engelska - chestnut! Bröstnöt..hm. Jag ska plugga också, göra massa uppgifter färdigt så jag inte har hela lovet under skolstress. Jag skrev ju prov i kemi idag, Natur B.. får väl se hur de gick, förhoppnnigsvis G, men asså de e inget för skoltrötta mej säger ja ba! Imorgon står kryssning på schemat, Viking Line blev det nu. Najs! Innan ska jag träffa Carro på Gränby, har saknat bruden! Fixade hennes blogg igår också, watch it here!

Nu färgafärga!
Imorn färjafärja!
Ja e bra rolig ibland!

1 kommentarer
sara säger:
http://saraanna.blogg.se/

hahahahaha, "stoppa in händerna i fittorna" !

2010-10-30 @ 10:17:01


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: