you should try it! ...eller?

Ursäkta, suger du av främlingar? Eller jag kanske ska presentera mig först?
ha-ha-hahaha testa den så får du se hur ditt öra mår när jag filat klart!


haha ååh har så fett tråkigt, vaknade för en cirka halvtimme sen och trodde de va morgon! visst e jag fortfarande trött, men jag hade en dumdum mardröm innan så jag ville inte somna om :( undrar hur de e me linda också.. de va så mycket bättre när man va där uppe även fast jag hatar sjukhus men då hade man iaf direktuppdatering ifall de skulle hända nåt.. aja. nu blire väl film eller nåt så får vi se om jag somnar om. haha bloggpaus, hur tänkte jag där egentligen? vi hörs imorgon mina brees, då börjar vi med eventet! kanonkul :)

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: