stomach ache

Jag har så ont i magen just nu, dels för att jag är snorhungrig men mest för att Linda åkte in på sjukan idag på grund av hennes onda mage. Hon ringde och väckte mig och fråga ifall jag kunde följa med, så jag satt på bussen 20 minuter efter och hann bara slänga i en apelsin i väskan vilket var det enda jag åt på hela dagen. I alla fall. För att dra det korta strået så visade de sig att Linda hade en cysta som hade spruckit för ca 4 dagar sen och nu fått en till cysta som de inte kan göra något åt verkar det som.. hon ligger kvar på ackis för observation... har vart fett orolig idag alltså! Även fast jag var med henne hela dagen haha men man blir ju det. Nu ska jag äntligen få käka middag, ciaoo.

0 kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar: